Locatie en Vervoer

header-stichting-de-voart-dedemsvaart-dagbesteding

Sinds 1 oktober 2016 is Stichting de Voart gevestigd in de prachtige Plompschuur aan de Langewijk 362a in Dedemsvaart. Stichting de Voart en Heering Vastgoed hebben elkaar gevonden in een bijzonder positieve samenwerking, die voor beide partijen goed uitpakt.

Stichting de Voart beschikt hiermee over een mooi terrein dat onderhouden wordt door de deelnemers, vrijwilligers en begeleiders. Er is een dierenweide, waarin nu schapen lopen, en daarnaast is er een moestuin en een prachtige kas.

De meeste deelnemers komen uit Dedemsvaart en omgeving en regelen zelf het vervoer. Sommige deelnemers komen van verder weg en reizen via het Openbaar Vervoer, andere worden gebracht door ouders of begeleiders. Wanneer het echt niet mogelijk is om zelf vervoer te organiseren, doet Stichting de Voart haar uiterste best om deelnemers toch in de gelegenheid te stellen om te komen. Er wordt dagelijks gereden met een personenbus die deelnemers kan oppikken. De route die (zo nodig) gereden kan worden, is: Dedemsvaart, Hardenberg, Gramsbergen, Lutten, Slagharen, Dedemsvaart. De bus vertrekt rond 9 uur en het is de bedoeling dat iedereen uiterlijk om 10 uur aanwezig is in de Plompschuur. In de namiddag vertrekt de bus weer om 16u en brengt de deelnemers weer thuis.