Neem contact op
+555-555-1234
info@stichtingdevoart.nl

Samenwerkende partners

Stichting de Voart streeft naar de beste zorg en ondersteuning voor onze cliënten. Daarom werken we graag samen met maatschappelijke organisaties en zorgleveranciers uit de regio.

Voor onze dagverzorging en dagbeleving werken we bijvoorbeeld nauw samen met verschillende thuiszorgorganisaties die we kunnen inschakelen voor thuis- en verpleegzorg.

Gemeente Hardenberg

Met de gemeente Hardenberg heeft stichting de Voart een langdurige raamovereenkomst gesloten voor begeleiding vanuit de Wet maatschappelijke opvang (Wmo).

Samen Doen

Samen Doen, opgezet door de gemeente Hardenberg, verzamelt en inventariseert alle hulpvragen die binnenkomen bij de gemeente. Als cliënten een indicatie krijgen voor een maatwerkvoorziening, kan Stichting de Voart worden ingeschakeld als hulpverlener.

Bedrijfsleven

Stichting de Voart streeft naar een breed aanbod in activiteiten voor haar deelnemers. Zowel binnen als buiten de muren van de stichting. Daarom werken we nauw samen met het lokale bedrijfsleven. Onze deelnemers doen regelmatig inpakwerk op de locatie, maar gaan er ook met onze mensen op uit. Op vakantieparken en bij bedrijven in de omgeving doen we kleinschalig onderhoudswerk of we bezorgen pakketjes van onze samenwerkingspartners.

Samenwerken biedt voordelen

Stichting de Voart staat altijd open voor nieuwe samenwerkingsverbanden als die aansluiten op onze missie en visie en voorzien in de behoefte van onze cliënten en deelnemers.

Samenwerken biedt voor beide partijen meerdere voordelen. Voor onze cliënten betekent dat een verbreding en verdieping van hun werkervaring, netwerk en sociale vaardigheden.

Voor ondernemers is samenwerking een vorm van maatschappelijk verantwoord ondernemen. Dit wordt steeds belangrijker, zeker voor bedrijven die gebonden zijn aan Mvo-doelen.

Ook samenwerken?

Wilt u ook met ons samenwerken? Neem voor meer informatie of een kennismakingsgesprek contact op met bedrijfsleider Ramon Bosch via info@stichtingdevoart.nl of 06 463 466 64.

“Ik vind hier ontspanning, het is heel divers qua deelnemers. Bij deze gemengde club voel ik mij thuis.”

Deelnemer dagbesteding

"Je kunt hier nog wat betekenen voor de maatschappij en we hebben respect voor elkaar."

Deelnemer dagbesteding