Fijn wonen op een centrale plek in Dedemsvaart

Momenteel zijn alle appartementen vergeven, maar wij hebben nog plek op onze wachtlijst. Bewoners die voldoen aan onderstaand bewonersprofiel kunnen contact opnemen met Herman van Hedel, coördinator van Stichting De Voart, via hermanvanhedel@stichtingdevoart.nl of 06 83 60 90 71. Uiteraard kunnen ook verwijzers contact opnemen als zij iemand willen aanmelden die past binnen het beschreven kader.

Je komt in aanmerking voor een Begeleid Wonen indicatie als:

•  je goed overweg kan met de andere bewoners en het eens bent over de gezamenlijke begeleiding van Stichting de Voart.

•  je wilt leren om zo zelfstandig mogelijk te kunnen leven.

•  je een woonplek zoekt voor langere tijd.

•  je een persoonsgebonden budget (Pgb) hebt voor 24-uurszorg of deze kan krijgen op basis van een Wlz- of Wmo-indicatie.

•  je zelf een woonruimte kan huren en de administratie kan doen met hulp van een familielid of bewindvoerder.

•  geen drugs gebruikt, overmatig alcohol drinkt of last hebt van woede aanvallen.

•  je buiten begeleidingstijden zelf om hulp kan bellen met de bereik- en oproepdienst.

•  je het leuk vindt om met de andere bewoners samen dingen te doen, zoals koken, eten of leuke activiteiten. b

door duda-wsm 05 apr., 2024
Stichting de Voart is ISO 9001 gecertificeerd
door duda-wsm 01 feb., 2023
Chauffeurs gezocht voor verschillende ritten! Geïnteresseerd? kom dan gauw langs om de opties te bespreken.
door duda-wsm 16 okt., 2022
Elke maand krijgen wij de kleuters van Stichting Welluswijs op bezoek
door duda-wsm 24 sep., 2022
Op zoek naar een vrijwilligersbaan in de ouderenzorg? Wij zijn op zoek naar jou!
door duda-wsm 30 aug., 2022
Op de dagbestedingslocatie de Plompschuur worden deelnemers uitgedaagd om de handen uit de mouwen te steken en op een creatieve manier bezig te zijn. We werken met individuele- en groepsopdrachten zodat er voor iedereen wat tussen zit.
Meer posts