Zoek jij ondersteuning of begeleiding?

Heb je ondersteuning nodig in je dagelijks leven? Onze begeleiders helpen je bij het (zo) zelfstandig mogelijk wonen. Onze begeleiding stemmen we af op jouw situatie en behoefte. Ben je overdag aan het werk? Indien nodig kunnen we gezamenlijke afspraken maken met jou en je werkgever en bespreken we op vaste momenten hoe het gaat op je werk.

Begeleiding thuis

Wil je leren koken? Vind je het leuk om dieren te verzorgen? Of maak je liever mooie spullen? Samen kijken we wat je kan en wat je leuk vindt. Wij helpen als dat nodig is. Zo ontdekken we samen wat je allemaal al kan en wat je bij ons mag leren.

Dagbesteding

Wat kun je doen?

Gaan wij jou begeleiden op onze locatie de Plompschuur? Kom je hier tijdens je dagbesteding werken? Dan is hier veel te doen. Samen met jou gaan we kijken wat bij je past.

De Plompschuur

Bij Stichting de Voart zetten wij jou als mens voorop en helpen wij je om weer verder te komen. Dit kan op onze dagbesteding zijn, maar ook bij een bedrijf.

“Ik vind hier ontspanning, het is heel divers qua deelnemers. Bij deze gemengde club voel ik mij thuis.”

Deelnemer dagbesteding

"Je kunt hier nog wat betekenen voor de maatschappij en we hebben respect voor elkaar."

Deelnemer dagbesteding